Briefing

TUI fly is de tweede grootste luchtvaartmaatschappij van België. Heel wat passagiers kiezen initieel voor de vliegtuigen met de smile omwille van de scherpe prijzen. Maar TUI fly is zó veel meer dan goedkope vluchten en een uitgebreid aanbod. De uitdaging voor FLEXUS bestond er daarom in om het totaalaanbod van TUI fly van België consequenter en opvallender in de markt te zetten. En duidelijk te maken dat TUI fly veel meer biedt dan alleen scherpe prijzen.

Oplossing

Waarom TUI fly voor je volgende vlucht? De campagne So Many Reasons Why legt aan de hand van vijf doordacht gekozen thema’s uit waarom je met TUI fly moet vliegen. Vijf authentieke verhalen ondersteunen de USP’s. De beloftes die TUI fly maakt, worden zo geconcretiseerd aan de hand van een uit-het-leven-gegrepen getuigenissen van TUI fly medewerkers.

Resultaat

FLEXUS creëerde deze branded content campagne voor print, online en video. Het resultaat? Meer visibiliteit voor TUI fly, een scherpere merkinvulling en een duidelijke aanwezigheid in de customer journey.