Briefing

VTM is in volle verandering … in een mediawereld in volle verandering. Waar staat het merk  voor in tijden van over-the-top content, time-shifted viewing en andere digitale revoluties in tv-landschap? VTM daagde ons uit om samen met hen het antwoord te zoeken, te vinden en te bundelen in een nieuwe campagne.

Oplossing

Hoe maakt VTM – nu en straks – het verschil? Door mensen in Vlaanderen content te geven die we graag delen. Op Twitter en aan de koffiemachine. In de sofa thuis en op de VTM app wanneer je aan de andere kant van de wereld zit. Altijd gaat het over unieke content. Over de dingen die we delen, over de mensen die we zijn.

Resultaat

De nieuwe Brand Movie ‘Zoveel om te delen’ is de kick-off van een interne en externe campagne die de verwevenheid van VTM in het leven van de Vlaming expliciet benadrukt. De insteek in een notendop? In het licht van het universum is de aarde heel nietig. En Vlaanderen nóg nietiger. Maar tegelijk zijn er toch heel wat dingen waar wij op onze 13.522 km² Vlaanderen samen groots in zijn. En bij VTM zijn we daarvan graag toeschouwer, deelnemer, inspirator en facilitator.